Produza o feed ain bagus ke forex


Aku memang suka tukar produk muka. Kalau hari ni kau tengok aku pakai produk coreia, esok aku pakai olay..lusa aku pakai benda lain. Hah. Aku memang camtu. Então, sila jangan heran kalau aku selalu atualiza o cuidado de pele pasal. Sebelum ni, aku guna set colagen vit e plus. Tapi pastu aku stop. Tak, bukan sebab ada efeito secundário ke apa tapi sebab aku chato. Então, aku beli estabeleceu kecantikan nour ain ni. Aku beli estabeleceu yang murah jer. Ada sabun, krim siang dan krim malam. Aku dah pakai quase sebulan. Ini review aku. Sabun pencuci muka Sabun nour ain ni katanya dibuj e ektrak minyak zaitun. Yang aku suka pasal sabun ni ialah dia tak mengeringkan kulit. Lepas cuci, muka rasa bersih lembut je. Tapi keburukan dia, dia buat mata aku sakit oi. Krim siang Aku suka krim siang nut ain ni sebab dia cam bb creme. Então, aku tak payah pakai bedak ke hapa ... pakai jer krim siang dia, dah ok dah. Macam kita guna bb creme. Krim ni serasi dengan kulit aku. Lepas pakai, tak rasa kulit kering atau rasa berminyak. Dia cepat meresap dan muka pun tak cakey .. Krim malam Krim malam nour ain bekas dia kecik gila sebesar coin 20 sen. Sedih aku. Tapi krim malam ini memang berbeza tekstur dia dengan krim malam colágeno vit e plus. Memang lain. Resultado dia lebih kurang sama. Keseluruhannya, lepas pakai nour ain, kulit aku taklah cantik sem defeito tapi bintik putih kat dagu memang hilang. Kulit rasa lebih lembut. Pastu bila kena matahari, kulit aku tak rasa perit. Rasa biasa-biasa je. Cuma círculo escuro masih ada. Dan garis bawah mata chata ada lagi. Huwaaaaa. Aku rasa aku akan kekal kot dengan nour ain ni. Agaknya. Sebab harganya berpatutan dan aku boleh nampak kesan dia walaupun takla drastik..tapi oklah. Yang penting, produk ni selamat. Lepas ni aku nak minum colagen. Korang sugere que apa collagen yang melhor ... Mula-mula dapat tahu aku menang set kecantikan ni. Memang teruja sangat..yalah aku suka sangat kalau dapat barang yang berkaitan dengan kecantikkan, tambah2 lagi kalau ianya grátis. Sim. Seminggu aku tunggu baru abang pos laju hantar di tempat kerja. Dalam hati dah berbunga riang..ingatkan dapat seketul sabun je ... ponk krim je ke..rupa-rupanya dapat 1 set (krim siang dan malam..toner..soup..serum). Suka memang tak ingat..kalau di total semuanya agak adalah dalam 100 hengget lebih. Haaa inilah produk yang aku nak buat comentário neh..NOUR AIN .. Walaupun teruja tapi aku tak terus guna. Sebab masa tu aku baru beli krim muka..dari marca S (tak boleh letak nama sebenar, kot kena saman, hehe). Então pakai yang mana ada je..rasa tak serasi dengan yang tu, baru nak try produk Nour Ain nie. Lepas pulang dari Perhentian hari tu kulit muka agak kusam. Agak hangus sikit..sebab tu nak sangat produk yang boleh gebu kan kulit muka..haaa gitu. Sebulan lepas guna produk S, aku tengok tiada apa2 perubahan..kulit masih lagi kusam. Masa hati dah meronta2 nak cuba Nour Ain. Manalah tahu kot2 menjadi kan. Ok, aku ringkaskan cerita, kali pertama guna Nour Ain. Dalam hati tertanya2..eh betul ke produk ni boleh bagi yang aku nak. Bila guna sabun untuk mencuci muka..bau dia macam buah betik. Eh bukan..eh tak tau lah macam macam apa..susah nak descrevem ..haha. Tapi bau macam buah-buahan je. Krim dia pulak macam biasa-biasa je. Tak macam krim pernah guna guna sebelum nie..melekit. Seminggu menggunakannya, ofkoslah tiada apa-apa perbezaan. Lagipun kulit muka aku jenis yang tak bermasalah. Então susah nak buktikan kesan sebelum dan selepas penggunaan. Então aku pakai je selama sebulan ..langsung tak mengharap apa-apa. Tapi apa yang membuatkan aku berpuas hati, setelah sebulan pakai..aku dah boleh nampak kulit muka jadi lebih gebu e incandescente. Walaupun hanya mengenakan bedak sahaja, tapi muka kita seolah2 pakai foundation. Hebat tak. Kulit dah tak kusam. Gambar semasa bercuti di perhentian..tanpa sebarang mekap..dan gambar yang tak di filter Sekarang dah hampir 2 bulan aku pakai produk Nour Ain nie. Bila upload gambar kat instagram ataupun facebook. Ramai yang tegur muka berseri..pakai produk apa..semua duk tanya2 kan. Tapi ada juga yang cakap seri sebab preggy. Aku nafikan lah..sebab aku tak preggy trocadilho. Tapi kalau betul2 ada, alhamdulilah lah..syukur sangat2..hehehe. Gambar terbaru, setelah lebih 2 bulan menggunakan produk Nour Ain. Bersama muchi..anak bff kita..hehe. Ada beza tak gambar yang di atas dengan yang inikira sebelum dan selepas lah tu..hehe kedua-dua gambar tak filtro yaa..ataupun bukan dari kamera 360..ataupun apa jua aplikasi untuk editar gambar..semuanya original..hehe Selain itu Juga, macam yang aku cakap tadilah..krim siang Nour Ain juga sesuai dijadikan foundation. Sebabnya ia mampu menutup liang pori yang boleh menampakkan kulit muka kita licin dan gebu. Aku jugak suka pakai krim siang ini taip kali ada evento..sebab bila berpeluh, kulit muka nampak incandescente sangat. Secara keseluruhanniya, saya memang amat berpuas hati dengan produk Nour Ain nie..dan buat masa sekarang ini saya akan terus menggunakan produk ini. Krim ada tinggal sikit je lagi. InsyaAllah bulan depan nak order. Hehe Sesiapa yang berminat boleh untuk mengetahui dengan lebih lanjut tentang produk ini, jangan malu2 dan segan untuk berkunjung ke facebook sis Ct Aman.

Comments